17 april 2014

Onödigt att ta sovmorgon

Tycker visst mina barn. Ändå så somnade de senare igår och var igång hela dagen. På dagis hade de varit ute precis hela dagen blev jag informerad om när jag hämtade dem. Var ju härligt väder ute igår!

Sen på eftermiddagen/kvällen så åkte jag och barnen till mamma å pappa en sväng. Barnen var utklädda till påskkärringar såhär lite i förskott. Mamma å pappa har ju en tradition av att alltid åka iväg utomlands över påsken så Hugo och Leah åkte dit lite tidigare i år med sina kvastar så även mormor och morfar skulle få se två små söta påskkärringar:-)

Vi var kvar där hela kvällen. Blev bjudna på kvällsmat, barnen duschade där och jag hann ta med Poker ut på en promenad. Hittade en hel backe full med blåsippor, åh så fint!

Idag är vi LEDIGA! Så himla skööönt. Min  påskledighet är idag skärtorsdagen och imorgon långfredag för sen jobbar jag resten av påskhelgen. Men men det får gå det också!

//Sofie


Inga kommentarer: