10 april 2014

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte

Bli sjuk. Känner mig konstig i kroppen. Började idag på jobbet efter lunchen. Har inte gjort så mycket här hemma i eftermiddag/kväll förutom att ta det lugnt och bett en och annan bön om att det inte ska bli värre. Även Hugo har sagt två dagar i rad när han kommit hem från dagis att han haft så ont i halsen. Så för att de ska slippa gå ytterligare en till dag på dagis (de har ju gått hela veckan vilket är något de inte brukar behöva göra annars) och vara bland alla baciller så erbjöd sig barnens farmor att ha barnen då hon ändå är ledig imorgon. Känns skönt så förhoppningsvis blir det inte värre för honom. 

Själv ska jag ska ta en värktablett och gå och sova och hoppas på att jag vaknar upp utan värk i kroppen. 

Natti Natti på er!

//Sofie

Inga kommentarer: