02 januari 2015

Årets andra dag

I går kväll gick strömmen här hemma. Hej Svea storm! Som tur var hade den kommit tillbaka igen imorse så vi slapp leva som på stenåldern idag.

Hugo och jag myste framför en film på förmiddagen innan Erik kom på besök en sväng. Han hade även med sig Leah hem som varit iväg och sovit över hos mormor och morfar. Så medans morbror Erik underhöll barnen smet jag iväg in till stan och gjorde lite ärenden.

Sen fikade och spelade vi spel när jag kom tillbaka. Diamanten är ett väldigt roligt spel! Speciellt när man vinner:-)

Nej nu börjar känna att det kurrar i magen men det kan ju bero på att det enda jag tryckt i mig idag är en tallrik gröt i morse och sen morotskaka som vi fikade på. Plus att jag varit och tränat och jag blir alltid hungrig efter jag tränat så nu tycker jag min käre make får lägga på ett kol med maten:-)

Idag var det förövrigt mycket mer folk på gymmet. Med betoning på mycket. Januari är det alltid fullproppat med folk men det brukar alltid avta en bit in i februari för att sen öka precis innan sommaren för att sen minska drastiskt igen. 

Ska in och kika om det finns några lediga platser på några pass framöver. De kör igång med det igen nu efter jul och nyår så vore kul att börja träna lite sånt igen!

Nu ska jag mata hunden i väntan på att min mat blir klar.

Puss på er!

//Sofie

Inga kommentarer: