15 januari 2015

Hittat den perfekta mattan!

Åh vad jag har velat om vad jag vill ha för slags mattan under soffbordet. När vi hade kistan som soffbord hade vi ingen matta då kistan i sig var så stor så det behövdes ingen tyckte jag då men nu när jag köpte teakbordet blev det så tomt utan matta.

Hittade ju en matta på Åhléns i höstas som jag blev tokkär i! Har gått in där flera gånger bara för att se om de möjligen kanske har satt ner den i pris då den var så dyr. Men nej det har de inte gjort. Var där inne senast häromdagen och gick och spanade på mattan men den var fortfarande lika dyr. 1699 kr är mycket pengar för mig 

Men så hittade jag en annan matta idag! Och billig var den. Jag gav endast 45 kr så den var ju rena kapet:-)

Leah och jag var inne på en loppis och där står en av personalen och packar upp grejer som ska upp i butiken och en av grejerna är mattan med stort M! Åh jag haffade den direkt! Dagens bästa helt klart. Blev så nöjd. En riktig färgklick. Det behövs alltid:-)

//Sofie

2 kommentarer:

Jennie sa...

Åh vilken underbar matta!!

Varför har ni inte kistan längre som bord?
Vi har sålt bordet och tv-bänken, har en gammal skänk som tv-bänk nu, köpte av en tant som haft den i 58år. :) Letar nytt bord och vill ha en kista..

Jennie sa...

Den där mattan förtjänar nästan en till kommentar! 😍❤