28 januari 2015

En trött kropp

Usch vad trött jag är. Både i kropp och knopp. Kroppens trötthet ligger nog kvällens spinningpass bakom och huvudets trötthet beror väl på...allt annat. Typ. Kanske mest jobbet om jag ska vara ärlig men ska inte skriva för mycket om det.

Sitter och kikar på "arga snickarn" nu och har just ätit. Imorgon är det fullt upp. Jobb hela dagen och sen läkarbesök för att kolla upp min allergi. De där ögondroppar jag fick utskrivet har ju inte direkt hjälp då ögonen rinner lika mycket som innan vilket börjar bli väldigt frustrerande. Värst är att inte få  använda linser. Jag vill inte vara glasögonorm längre! Hoppas att läkarn ger mig klartecken för att få börja använda linserna igen.

Nu är reklamen slut så ska fortsätta och kika på programmet.

//Sofie

Inga kommentarer: