07 januari 2015

Halloj lilla blogg!

Det snöar ute och barnen är helt till sig. De är ute och skottar snö, åker pulka och försöker göra snögubbar. Jag är inne och har precis röjt undan efter lunchen. Ska alldeles straxt ansluta mig ut men då för att gräva fram bilen under all snö då vi ska in till stan. Ringde frissan och de hade tid idag för barnen! Jippie! Leahs hår se inte alls för roligt ut sen hon klippte det själv. Och Hugos lugg är lång den med så nu är det dags att fixa till deras små frisyrer lite.

Jag börjar jobba i eftermiddag med så det är väl vad min dag kommer bestå av. Ska försöka ta mig till gymmet med efter jag jobbat då jag tror jag slutar tidigt ikväll. Var där igår efter jobbet och sprang för glatta livet. Nästan 90 minuters löpning blev det. Så skönt då jag lyssnade på en P3 dokumentär under tiden så tiden gick så fort.

Julen är nu helt undanröjd här hemma nu. Fick rycket igår och drog igång men trots flera timmar lyckades jag inte bli helt klart men gjorde det sista idag på morgonen/förmiddagen.

Nehepp dags att ta på mig de där vinterkläderna och försöka ta mig ut i snövädret jag med.

//Sofie 

Inga kommentarer: