19 januari 2015

Slagit i huvudet

Detta jävla väder! Snorhalt överallt och idag var det min tur att halka och slå mig.

Drog omkull som jag vet inte vad här utanför dörren. Ramlade raklång och slog i bakhuvudet rejält. Var jätteyr och blicken var suddig ett tag men efter jag vilat en stund släppte det värsta men jag har haft huvudvärk sen jag ramlade. Börjar avta nu så hoppas jag ska känna mig som vanligt igen. Ska ju upp tidigt och jobba imorgon. 

Annars har det lediga dagen varit lugn och skön. Hunnit med lite mathandling och ett träningspass på gymmet.

Lite städning och några maskiner tvätt har också hunnits med men efter jag ramlade har det varit väldigt lugnt.

Blir att lägga mig tidigt känner jag. Mitt huvud tycker inte riktigt om när jag sitter här och skriver:-P

//Sofie

Inga kommentarer: