16 januari 2015

Tränat på gymmet

Idag provade jag på nytt att åka till gymmet och ha Leah med mig. Gjorde ju det en annan gång men det blev en stor flopp. Den här gången hade jag förberett med både frukt och surfplatta och det gick jättebra och träna när Leah var med men det var faktiskt inte pga surfplattan eller frukten.

Leah satt ett tag med den men sen tröttnade hon. Som tur var så var det lugnt med folk där idag så Leah gick och kikade runt bland alla maskinerna. Sen la hon sig på en matta bredvid mig och ville göra samma som mamma. När det var tråkigt satte hon sig i roddmaskinen och den var poppis. Där satt hon och drog en bra stund för att sen hitta en pilatesboll som hon underhöll sig med.

Jag fick ihop ett mag och ryggpass och Leah hon var också nöjd. Det är jobbigt att träna sa hon. Nästan lika jobbigt som att leka:-)

//Sofie

Inga kommentarer: