22 januari 2015

Boxats

Ikväll var jag och Noomi iväg på ett box pass. Eller den instruktören som egentligen har det passet var inte där idag så det var en annan tjej som höll i det och hon sysslar med boxning så passet blev mer åt boxning:-) och det var så roligt! Herregud så jobbigt men så roligt! Det tänker jag gå på fler gånger. Känner bara att mina armar är typ döda redan nu och imorgon står TRX på programmet...se hur det kommer gå.

En sjuk sak! Måste bara berätta. Började med mina ögondroppar ikväll och efter bara några minuter när jag fått dropparna kollar jag mig i spegeln och nästan allt det röda är borta! Hur sjukt är inte det?! Eller friskt:-) rinner gör de fortfarande men typ allt det röda är borta.

Det jobbiga är bara att jag måste leva som glasögonorm här framöver. Inga linser alls får användas. Jag försökte både med optikern, läkaren och nu apotekaren men nej absolut inga linser...jaja jag överlever ju med mina brillor men jag tycker inte om dem.

Nu ska jag sova för imorgon är vi tillbaka igen frpn vabbandet så klockan ringer tidigt!

//Sofie

Inga kommentarer: