09 januari 2015

Blivit beroende


På sista tiden har jag blivit smått beroende av "Top Gear". Aldrig att jag kollat på det tidigare och aldrig trodde jag väl att ett bilprogram skulle intressera mig. Men det är väl för att det inte något traditionellt bilprogram som jag fastnat för det.

Saken är den att vi har fyra kanaler här hemma som sänder "Top Gear" lite när som dagarna i ända. Så jag har typ sett minst ett avsnitt varje dag i en månads tid. Men det är ju så bra och så roligt! Pontus tycker det är kul att kolla på det bara för att det är så roligt att jag tycker det är så roligt. Kul att man kan roa folk:-)

Men programmen är verkligen så roliga och så underhållande! Även de mer seriösa inslagen i programmen sker ju med humor och som vi alla vet är brittisk humor en av de bästa:-)

Blev så glad häromkvällen när det inte var ett skit att se på TV:n (nej inget "Top Gear" avsnitt alls sändes då) och så hittar jag en kanal som jag aldrig tidigare tittat på men vad visar de där om inte "Fawlty Towers"! Kvällen var räddad! Brittisk humor när den är som bäst. Nej humor när den är som bäst:-)

//Sofie


1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha då kan ju du o dennis slå ihop er o bilda klubb�� top gear är hans favoritprogram o det som ses mest här! O brittisk humor är det bästa han vet med��//Emme