22 januari 2015

Godmorgon torsdag!

Det blir en dag hemma för mig och Leah. Leah är som sitt vanliga jag och var även igår så det kanske var något hon åt som gjorde att hon kräktes igår? Men man vågar ju inte chansa direkt så vi avvaktar ser hur den här dagen blir.

Igår var ju jag hos farbror doktorn och fick reda på att mina rinnande ögon är en allergisk reaktion och inte alls någon infektion som jag trodde. Fick ögondroppar utskrivet tillsvidare och sen ska jag på utredning nästa vecka för att göra prover på vad det kan vara som jag reagerar mot. Bara det inte är djuren blev min första tanke! Men det kan ju vara vad som helst så ska väl inte dra förhastade slutsatser men man blir ju orolig...

Efter jag varit där (som inte alls tog så lång tid som jag trodde) så blev det ett pass på gymmet för min del innan jobbkvällen började.

Nu ska jag ta och äta lite frulle innan jag kickar igång dagen. Vika tvätt står på programmet:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: