08 januari 2015

Kvällsuppdatering

Det är på kvällen jag har tid att skriva här för tillfället. Då brukar det inte bli några jättefyndiga inlägg precis men en liten uppdatering om dagen ska det väl kunna bli. Som vanligt:-)

Har jobbat några timmar idag samt varit och tränat. Även hunnit storhandla mat och göra ett par andra ärenden. Handlade julgrejer inne på Åhléns bland annat. Kände mig som en snålis när jag gick till kassan med händerna fulla av julklappspapper, snören, mossa till adventsljusstaken, etiketter att sätta på framtida julklappar etc. Men vad fan. Allt sånt tog slut här hemman nu i jul så varför inte passa på att fylla på förrådet när det ändå säljs ut för halva priset.

Blir en tidig kväll i kväll. Jag är väldigt trött plus att klockan ringer tidigt imorgon och då ska hela familjen upp. Premiär för i år så undra hur det kommer gå. Leah har fortfarande inte somnat där uppe. Tror jag kommer somna före henne:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: