23 januari 2015

Pustar ut i soffan

Vad skönt med helg! Ska bli så skönt att inte behöva ställa det där alarmet och ännu skönare att slippa vakna till ljudet av den:-)

Den här fredagen har gått i ett. Jobbade, slutade och hämtade alla barnen (eller ja båda barnen) på sina ställen. Hem och fixade mellis för att sen ta mig en tupplur som var sååå skön! Laddade batterierna för TRX passet. Det var så sjukt jobbigt men kändes gott i kroppen efteråt. Kommer inte kunna lyfta mina armar alls imorgon efter både boxen igår och sen TRX:n idag.

Hann även med en storhandling på Willys innan jag var hemma igen. Mamma har varit här och umgåtts med sina barnbarn under tiden då Pontus var iväg och åkte skidor. Snäll mamma som jag har så hade hon lagat lasagne som bara var att hugga in på när jag kom hem trött och hungrig. Det är guld♥

Nu blir det fortsatt soffhäng ett tag till innan mina ögon ger upp av trötthet.

//Sofie

Inga kommentarer: