30 januari 2015

Skönt att jag är ledig i helgen i alla fall

Vissa fredagar är bättre än andra och det här är tyvärr en mindre bra fredag.


Vattenpumpen har pajat så vi har inget vatten. Pontus är i Jönköping och ska panikköpa en ny på Rinkabyrör så vi kan laga skiten så snart som möjligt. Jag skulle ha tränat TRX men fick ringa och avboka i sista stund vilket känns väldigt surt då jag sett fram emot det. Hade behövt det med. Träning är bra terapi när det är mycket som tar upp ens tankekraft och energi.


Ja och så fick Pontus fick hem en fortkörningsbot (så himla onödigt) idag med så vet vi vart våra stackars sparade pengar hamnar.

Jaja det finns de som har det värre men jag blir bara så trött. Huvudvärk har jag haft hela dagen och den släppte ju inte precis.

Men men vi får göra det bästa av det. Tacos står på menyn så lite fredags känsla ska vi väl få till:-)

//Sofie

Inga kommentarer: