03 januari 2015

Fullspäckad lördag

Idag är det lördag och vi har hela dagen fullbokad. Pontus är ute och springer med Poker och när han är tillbaka ska jag dra till gymmet en sväng innan vi ska vidare för att fira Sarah som fyller år idag. Sen ikväll ska vi åka till Cissi och Martin och hälsa på. Evigheter sen sist så det ser vi fram emot:-)

Börjar ju jobba igen på måndag så får passa på att njuta nu av den sista ledigheten. Ska jag vara ärlig har väl inte de här två veckorna jag varit ledig varit som jag tänkt då vi mest varit sjuka (jag med min envisa förkylning och Hugo med sitt magonda) så vi har väl inte alls gjort så mycket skojiga saker som vi tänkt som åkt skridskor, besökt simhallen, lekt med kompisar.... Men men det ska bli skönt att komma in i vardagsrutinerna igen ändå. Man behöver dem mer än vad man tror:-)

//Sofie

Inga kommentarer: