16 januari 2015

En bukett tulpaner

Igår fick jag höra att det var tulpanens dag. Skickade iväg ett sms till Pontus om att det var tulpanens dag som en vink om att jag ville ha en bukett. Tror ni jag fick nån? Nej. Så idag köpte jag mig en egen bukett! Tulpaner är så fina, de ger sån vårkänsla! Älskar't:-)

Annars var min lediga dag igår rätt lugn. Var en sväng och hämtade den rena tvätten hos mamma för att sen åka och kika lite på en loppis. Blev även lite mathandling. På kvällen gick jag en långpromenad med Poker i ovädret. Usch det blåste och snö/regnade hela promenaden. Var helt genomblöt när jag kom tillbaka och ont i hela ansiktet av regnet/snön som piskat mig i ansiktet.

Trodde det skulle bli strömavbrott igen men se vi klarade oss faktiskt! Kors u taket:-)

//Sofie

Inga kommentarer: