27 februari 2016

Familjekväll eller familjefejd?

Vi ska åka och se LHC när det möter Brynäs ikväll. Barnen är taggade till tusen☺

Halva familjen är ju lhc:are och andra delen brynäsare. Vi har aldrig lyckats tajma in en match mellan dessa två lag innan som passat att vi kan åka och se men ikväll så!

Vad har jag annars gjort denna lediga å soliga lördag? Jag har legat på sängen och läst. Orkar inte ens få dåligt samvete av att jag inte varit ute i det fina vädret för när jag äntligen har kommit in i mitt läsande igen då vill jag bara fortsätta.

Det går verkligen i perioder men nu jäklar det är så skönt när man kommer in i en bok och bara vill fortsätta läsa tills den tar slut.

Även hunnit med att sitta vid datorn och gjort lite pluggande där så lite nytta har jag gjort ändå☺

Ha en bra lördag alla! Kolla gärna på mellon åt mig. Jag får försöka se reprisen imorgon. Och undvika allt vad socialamedier och internet heter fram tills jag sett programmet. Vill se det själv först, se om jag kan lyckas med det

//Sofie


Inga kommentarer: