02 februari 2016

Som min hudfärg

Fick hem ett paket i brevlådan igår. Det var en klänning jag vunnit på en tradera auktion som jag helt glömt bort. Något sen leverans då det var tre veckor sen jag vann och betalade hela 25 kr (55 kr med frakt) för den men men jag fick ju hem den till sist. En rolig överraskning blev det ju då jag som sagt hunnit glömma bort den☺

Och se så bra färgen klär min fesbleka vinterkropp! Vi smälter nästan samman jag och klänningen. Vore det inte för paljetterna hade det nog sett ut som jag gått naken i klänningen.

Gillar modellen jättemycket och bara jag får lite färg på min kropp så kommer klänningens färg se annorlunda ut med tror jag☺

Klänningen  är i superfint skick! Alla paljetter är där de ska vara och dragkedjan fungerar den med. Fin trots sin fesblekhet☺

//Sofie

Inga kommentarer: