03 februari 2016

Kväll i huset

Barnen har gått och lagt sig och jag ska sätta mig och plugga är tanken. Mitt huvud känns segare än kola så vet inte om det är till så stor nytta just ikväll men ska ge det ett försök. 

Varit och jobbat hela dagen idag och var därefter och körde ett TRXpass. Måste bara få gnälla av mig lite på vägarbete. Det är jättebra med vägarbete för de jobbar ju för att det ska bli bättre för alla trafikanter men fy vad tråkigt det är under tiden som det håller på. Min restid till och från jobbet har nästan dubblats p.g.a vägarbete och de ska hålla på med det tills i sommar *suck*. Som idag så kom iväg i god tid från jobbet men kom ändå fram precis i tid till träningen. 

Det är inte så ofta jag saknar att jobba här i stan men just nu hade det varit skönt:-) 

Ska ta tag i och öppna böckerna nu och se om något av det kan fastna. Det är rätt kul att ha börja läsa lite igen men det är lite knepigt att få ihop tiden just nu. Fast det kommer väl när jag börjar få in lite rutin på det kan jag tro. 

//Sofie 


Inga kommentarer: