20 februari 2016

Genomförkyld och hockey

Det var rätt kallt när vi var och iväg förut idag. Runt nollan och sen blåst. Det gjorde inte min förkylning gott precis snarare tvärtom känner jag.

Vi var hemma hos mamma och pappa efter skidåkningen där vi fick lunch. Lyxigt värre att bli bjuden på mat men jag kände mig inte så pigg. När vi kom hem sen tog jag av mig linserna (mina ögon var så röda och irriterade) och hoppade i myskläderna direkt. Ligger nedbäddad under en filt i sängen. Har sällskap av Hugo och en varm kopp nyponsoppa. Vi kollar på LHC-Växjö medan Pontus och Leah sitter där nere och ser på matchen mellan Brynäs-Djurgården. Det är vår lördag det.

Hoppas så att jag ska vakna upp och må bättre imorgon. Hade så gärna velat gå på spinningen jag var inbokad på imorgon men jag avbokade mig just. Hoppas jag kan gå på måndag istället. Vi får väl se.

Nu ska jag återgå till matchen som precis börjat igen. Heja Cluben!

//Sofie


Inga kommentarer: