15 februari 2016

Gör lite nytta kanske?

Barnen är i sina sängar och Pontus är iväg och tränar. Dags för den här mamman och sätta sig och göra lite nytta vid den här datorn och inte bara blogga:-)

Ska plugga lite och sen se över mitt CV är tanken. Se hur mycket jag orkar göra ikväll. Jag är verkligen ingen effektiv människa på kvällarna. Morgonen/förmiddagar är mer min tid. Då brukar jag vara som mest effektiv och få saker gjorda.

En roliga sak. När jag var på gymmet förut för att köra ett Mix Power pass så hamnar jag bredvid en tjej som hade exakt likadana träningskläder som jag. Invigde mina nya jag köpte idag och det gjorde visst hon med. Roligt sammanträffande:-)

Alltså nu sitter jag bara här och skriver för att jag inte alls känner för att göra det jag borde. Segt värre men bara till och ta tjuren vid hornen.

Hej svejs!

//Sofie 

Inga kommentarer: