08 februari 2016

Hej bloggen!

Jag har jobbat och jobbat så bloggen har hamnat lite på efterkälken men nu är jag tillbaka här igen!

Igår körde jag delad tur med en mellanlandning hemma hos mamma och pappa när jag var ledig mitt på dan. Idag har det också jobbats. Slutade så jag fick äran att hämta barnen och efter det så drog vi och shoppade loss på Willys för att fylla på förråden här hemma.

Sen blev det bara hem och vända (typ) då jag var inbokad på Mix Power pass. Sånt härligt pass! Jag kunde öka vikterna i samtliga övningar. Kände mig stark som Hulken för en stund.


Läxläsning med Hugo och middag har kvällen annars bjudit på. Imorgon är jag ledig så skönt!

Fick förövrigt en rolig nyhet idag. Barnen kommer få en kusin i sommar och det blir en liten....Sven-Olof! Eller ja kille i alla fall:-) Leah som hoppas på att bebisen ska få heta Sven-Olof (efter renen och snögubben i Frost). Tror dock han kommer få något annat namn. Eller tror, jag vet:-) En rolig sak var att jag gissade rätt på könet. Det händer inte ofta men ibland känner jag mig synsk som en spåtant minsann.



//Sofie 

Inga kommentarer: