15 februari 2016

Överraskad

Usch vad jag var på dåligt humör när jag kom hem från jobbet igår kväll. Hatar vägarbetet som gör att det tar dubbelt så lång tid att ta sig hem och framförallt alla jäkla lastbilar som åker och stoppar upp.

När jag kom hem såg huset nedsläckt ut så trodde alla gått och lagt sig men tji fick jag. Jag är väl det enda som verkligen blir överraskad av nåt sånt här på alla hjärtans dag men jag blev verkligen det. Pontus hade gjort det så fint och mysigt med egengjorda räkmackor och gott dricka till. Barnen hade hjälpt till de också men de låg och sov när jag kom hem då klockan var rätt mycket.

Världens bästa grej att komma hem till en söndagkväll när man är trött efter en hel helg på jobbet. Vi brukar inte fira dagen något speciellt annars så därför jag blev så himla överraskad.

Fint gjort var det och precis vad jag behövde❤

//Sofie 


Inga kommentarer: