09 februari 2016

Semledagen

Idag blev årets första semla äten. På rätta dagen och allt, inte illa va?☺

När Hugo kom hem så åkte vi alla och umgicks med Elin och Minna. Stannade förbi hos Anthony och fick med oss semlor att fika på. Jag valde en med annan fyllning då jag inte är så jätteförtjust i mandelmassa. Jättegod men jösses så mätt jag blev av den! 

Barnen de åt för glatta livet och var nöjda. Fick gosa en massa med världens finaste Minna som var på sånt toppen humör. Klart hon var det när hon fick umgås med moster☺

Pontus är och tränar ikväll så jag ligger här i sängen och har det väldigt lugnt och skönt. Ska lägga beslag på den nya "Ut i Vår Hage" tidningen som kom idag tror jag. Läsa en stund innan jag måste göra mig i ordning för natten. 

Morgondagen bjuder på en väckarklocka som ringer tidigt för jobb.

//Sofie


Inga kommentarer: