21 februari 2016

Nysattacker

Jag nyser och nyser och nyser lite till. Tror aldrig jag nyst så mycket på en och samma dag som jag nyst idag. Jädra förkylning försvinn med dig! Min lediga helg har mest bestått av att försöka bli kry igen. Idag hade jag tänkt orkat följa med barnen på deras innebandyträning då det var så längesen sist jag kunde följa med.  Men nej så blev det inte. Jag har legat i sängen typ hela dagen. När jag känt mig piggare har jag satt mig vid datorn för att göra en del måsten där men så fort jag blivit trött har jag lagt mig igen.

Men det har gett resultat för jag känner mig faktiskt mycket piggare ikväll. Inte helt hundra men mycket bättre.

Fick avboka morgonspinningen jag skulle gått på imorgon men hoppas kunna köra igen senare i veckan. Vill inte börja förtidigt då blir det bara bakslag. I alla fall brukar det alltid bli så för mig.

Nu ska jag skriva klart en sista ska här på datorn innan jag ska släcka ner och krypa ner i sängen och läsa serietidning. Imorgon blir det jobb men börjar först vid 14.

//Sofie 

Inga kommentarer: