14 februari 2016

Redo för jobb

Jag har precis gjort mig redo och klar för att dra till jobbet om en stund. Ätit mysfrukost ihop med familjen och sen mest legat och degat i sängen hela morgonen. Orkar inte börja ta tag i och göra något när jag ändå ska iväg snart.

Eller en sak har jag faktiskt gjort. Något jag funderat på länge och äntligen tog tag i. Jag har anmält mig på en sida där man kan låna ut sig själv för att kunna hjälpa till med integrationsprocessen för en människa som kommit hit på flykt. Man lånar alltså ut en del av sin tid. Tycker det här låter som ett jättebra och intressant projekt. Hoppas att det kan bli något positivt av det.

Annars är det ju alla hjärtans dag idag. Inget vi firar något speciellt precis mer än att jag pussar och kramar lite extra på mina barn och min man:-)

Hoppas ni alla får en bra söndag oavsett om ni blir uppvaktade med blommor och choklad eller har en skön söndag för er själva.

//Sofie 

Inga kommentarer: