29 februari 2016

Tidig morgon- tidig kväll

Idag började jag kvart i sju men vi fick åka ännu tidigare än vanligt hemifrån då vi förtillfället bara har en bil. Fordens bromsar har lagt av och dem vill man ju gärna inte åka utan. Förhoppningsvis är problemet fixat imorgon men det blir samma procedur på morgonen då som idag.

Därav tänker jag släcka lampan tidigt ikväll. De där tjugo minuterna som jag gick upp tidigare gjorde sitt känner jag.

Var och körde Mix Power förut så mina armar och ben är helt slutkörda så de protesterar nog inte mot att få gå och lägga sig lite tidigare ikväll. Men innan dess ska jag skriva klart en skolgrej på datorn. 

Har en massa annat plock jag borde göra med här hemma men får ta det när jag är ledig på onsdag. Det är väl det man har lediga dagar till? Att göra allt man inte hinner de dagar man jobbar😝

//Sofie


Inga kommentarer: