25 februari 2016

Lite kvällsbloggning igen då

Precis som igår sitter jag här i sängen och skriver och ögonen håller på att gå i kors av trötthet. Varit en intensiv dag med först jobb och sen var jag och körde ett TRXpass men jag hade den sämsta uppladdningen ever...

Fick näsblodsattack som varade i en halvtimme. Usch så hemskt det är. Måste ringa vårdcentralen om det snart. Sista tiden har jag haft flera näsblodsattacker vilket inte känns som det ska. Det tar ju på krafterna. Var helt likblek i ansiktet efter den idag. Trodde jag skulle ha noll ork på TRX:n  men det gick helt okej när jag väl var på plats och kunde köra igång. 

Imorgon är det jobb igen och sen väntar en LEDIG helg! Så skönt så skönt. Efter jobbet imorgon ska jag på en spännande sak men berättar mer om det imorgon. Nu ska jag sova ser ni☺

//Sofie


Inga kommentarer: