16 februari 2016

Tjejmys

Hugo och Elin drog iväg på sportlovs roligheter på biblioteket idag där temat var "Harry Potter". Jag är inget vidare fan av Harry Potter medan Elin är så jag och Leah var här hemma undertiden och hade tjejmys med Minna. Eller var barnvakt som Leah så stolt poängterade flera gånger☺

Så mysigt att ha en bebis att få låna och gosa med. Leah satt så stolt och höll lillkusinen i famnen och men när hon blev ledsen/arg fick jag vara barnvakt sa hon😂

Vi lyxade till det med taco till lunch när Hugo och Elin var tillbaka.

Sen när Pontus kom hem drog jag och körde ett intensivpass på gymmet. Fy så jobbigt det var! Gör inget att jag inte kommer kunna träna imorgon för jag lär ha ont överallt i kroppen.

Kvällen blir annars lugn. Barnen sover och Pontus har träning även ikväll så jag ska lägga mig och läsa i min bok jag håller på med. Om jag inte fastnar framför dumburken. Det var visst Top Gear såg jag nu. Förmodligen blir det först det och sen läsa bok. För er som undrar☺

//Sofie 


Inga kommentarer: