01 februari 2016

En intensiv dag

Ligger i sängen och slökollar på Top Gear och försöker komma ner i varv efter en intensiv kväll på jobbet. Det har gått i ett men det har varit kul! Jobbat med Emelie med vilket inte blir så ofta. Vi går om varandra på schemat men några pass har vi ihop☺

Är så trött i benen. Vet inte om det beror på spinningen imorse eller allt spring på jobbet.

Hunnit med att shoppa loss inne på Åhléns idag med. Skulle köpa present till Erik som fyller år men kom därifrån utan present men massa andra saker. 50 procent på allt så kunde inte låta bli att fynda lite. Smink till mig och pyjamasar till barnen. Blev även nya kuddar till soffan och så ett annat impulsköp. Nämligen en matta. Jag har gått och sneglat på den länge då jag tycker den är så fin men jag har aldrig slagit till då jag tyckt priset varit rätt saftigt. Men idag låg den ju där framför mig för halva priset och då ville den bara följa med mig hem☺

Nu har jag bara ett problem att lösa. Vart jag ska ha den. Tanken var under soffbordet men nja jag har ju en annan matta där som jag tycker passar så bra så måste komma på nåt annat ställe till den.

Jag har även hunnit med att plugga lite idag. Med betoning på lite. Kursen drog igång idag så nu gäller det. Måste lägga upp det hela bättre och ha en plan känner jag. Tänkte inte på att kursen drog igång samtidigt som jag jobbar som mest men men. Ska väl gå å få ihop det på nåt sätt☺

//Sofie


Inga kommentarer: