10 februari 2016

Svettigt spinningpass och rosa stövlar

Hejsan hoppsan lilla blogg! Onsdagen den 10 februari 2016 har verkligen svischat förbi. Den har innehållit jobb till största delen men även träning i form av spinning.

Spinning med pulsband är verkligen ett nytt sätt att träna spinning på. Så kul men även så jobbigt. Kändes som jag skulle kräkas efter passet och trilla av cykeln av utmattning. Samtidigt. Men som tur var inträffade inte något av det.

Efter jag varit där åkte jag och hämtade ut ett paket och sen vidare för att köpa ett par stövlar till Leah som jag hittat på facebookloppisen. Jag åkte därifrån med tre par stövlar. Ett par fodrade kavat gummistövlar i rosa (de jag skulle köpa) och ett par likadana till fast vanliga gummistövlar till Leah.

Efter lite prat om att jag nu var klar med stövlarna till dottern och att jag bara hade kvar att köpa till sonen så letade hon jag köpte av fram ett par andra svarta kavat stövlar i Hugos storlek.

Tre par kavat stövlar i kanonfint skick för 225 kr. Så himla bra fynd! Både Hugo och Leah har vuxit ur sina stövlar så jag var redo att åka iväg för att köpa nya till dem men så hittade jag dessa. Alla stövlarna var i stort sätt oanvända så kändes som världens klipp☺

Imorgon är jag ledig och ska få massa saker gjorda här hemma är tanken. Att gå från tanke till handling kan vara segt ibland men hoppas jag vaknar med massa energi imorgon☺

//Sofie


Inga kommentarer: