15 juli 2018

Semesterresa på G

Om några timmar ringer klockan och vi ska göra oss redo för avfärd mot flygplatsen. Jag har ingen aning om jag kommer kunna uppdatera något under tiden vi är i Gdansk. Det lär ju märkas om jag kikar in här annars är jag tillbaka här igen och skriver när vi är hemma igen på fredag.

Förresten trycker jag det var synd att Kroatien inte fick vinna i VM-finalen ikväll. Hatar Frankrike. Tror det kan ha någon slags koppling med att jag avskydde franskan i skolan. Är inte helt säkert, men Frankrike är inget favorit lag när det kommer till fotboll. Kroatien har varit så roliga och följa det här VM:et. Så otroligt bra de har varit! Det har varit ett väldigt roligt VM överlag. De stora nationerna blev utslagna en efter en och slutresultatet blev att topp tre i världen i fotboll är alla lag från Europa.


Nu blir det tomt i dumburken när fotbollen är slut. Vad ska man kolla på nu? Tur vi åker iväg på semester imorgon:-)

På återseende hör ni!

//Sofie 

Inga kommentarer: