19 juli 2018

Svedala igen!

Hej lilla blogg!

Nu är jag tillbaka på svenskmark igen. Vi landade i eftermiddags och kom hem för kanske någon timme sen bara. Så vi har inte varit hemma speciellt länge och trött är jag också. Men tänkte bara kika in här lite snabbt och skriva några rader. Har ju inte varit här inne på tre dagar! Nästan så jag har lite abstinens att få blogga igen:-)

Vi har haft så underbart bra dagar borta i Polen! Jag ska sätta mig och skriva mer om vår resa imorgon. Har inte ork till det just nu, men jag kan verkligen säga att jag fått en ny favorit stad. Tur jag ska få åka dit snart igen på tjejresa i höst:-)

Vi kom hem till ett väl uppvärmt hus så just nu står vartenda fönster och dörren på vid gavel så vi ska ha en chans att kunna sova inatt.

Lutar faktiskt åt att jag lägger mig i soffan. Det är svalare på nedervåningen en vad det är här upp på övervåningen. Jädrar vad huset har värmts upp de här dagarna!

Nu ska jag ta och göra mig redo för natten. Skriver mera om Polen och Gdansk imorgon!

//Sofie 

Inga kommentarer: