10 juli 2018

Tisdagen snart över

Igår hade jag och Hugo det väldigt trevligt när vi var iväg. Vi var framme hos Cissi vid 11- tiden och åkte hem straxt innan 18-tiden. Hugo och Theodor lekte för fullt, ja vi märkte knappt av dem!

Själva satt vi och pratade och pratade och pratade. Vi flyttade oss mellan köket och uteplatsen annars rörde vi oss inte allt för mycket:-)

Jättekul och ses så vi ska försöka få till en träff till innan deras bebis kommer i augusti.

Efter vi varit där så åkte vi hem till Sarah och Krille där Leah och Pontus var. Pontus hjälpte till och sätta upp panel på deras hus och Leah lekte för fullt med Emma. Tjejerna ville sova över hos varandra så Emma följd med tillbaka hem hit efter att vi ätit middag tillsammans alla.

Idag startade jag dagen med ett besök på gymmet. Annars har det varit en rätt lugn dag. Städad av lite här hemma och grejat med lite smått och gott. Krille har varit här hela dagen och hjälpt Pontus med veden så Emma och Leah har fått leka hela dagen idag med. Ja, även Ebbe har fått leka av sig ordentligt med Åscar så han är helt slut nu.

Jag skjutsade Hugo till en kompis förut och han ska sova över där inatt. Är det sommarlov så är det:-)

Jag åkte ut och knäppte lite kort på grejer från vår utrensning av alla sakerna vi gjorde på mammas familjegård. La ut lite av det som ska säljas så har suttit och pysslat med det ikväll.

Fick även med mig en del grejer hem hit också. Råkade slinka med lite saker som jag ännu inte hunnit ta ur bilen (det regnade när jag kom hem) så ska ta tag i det imorgon:-)

Nu ska jag ägna mig åt fotbollen. Frankrike- Bulgarien spelar ju. Tror faktiskt jag håller på Bulgarien. Jag tycker ju det är kul när det går bra för de mindre fotbollsländerna:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: