25 oktober 2009

Ben & Jerrys

Igår så förlorade både jag och Pontus vår oskuld gällande glassen Ben & Jerrys. Efter all denna hysteri kring denna glass så förväntande jag mig något riktigt gott. Men både jag och Pontus blev besvikna... Vi köpte var sin smak (Pontus tog half baked och jag någon med jordgubbssmak) och visst de var goda men långt ifrån värda närmare 50 kronor styck. Jag tycker och kommer nog alltid tycka att vanlig hederlig Big Pack glass är den godaste:-) Haha så vi tillhöra väl en liten kategori människor på denna jord som inte är förtjusta i Ben & Jerrys:P

//Sofie

2 kommentarer:

Hannah sa...

Chocolate fudge brownie ska det va. :D

"Mobilen fort! TA KORT!". Jag gillar faktiskt hela den skivan, och det är helt och hållet ditt fel. :)

Vilken trevlig musiksmak din son har :P

Nej, det är inte alls långt kvar nu, i november är det dags. Jag är supernyfiken. De vet ju vad det är för kön, men de säger inget! :P

Kram!

malin sa...

Ja du har nog bara fått tag i de äckligaste! jag älskar cockie dough!!! Men man måste kanske ha en lite speciell smak på glass om man ska tycka om b&j. haha