25 oktober 2009

Vill inte sova!

Hugo och jag är hemma hos mamma och pappa och jag försöker få Hugo att sova en liten lur men det vill han verkligen inte! Han var på så jättebra humör men sen bara vände det = han blev trött. Han vaknade redan vid halv fyra imorse så det är ju inte så konstigt om han är trötter.

Pontus och Gunnar är hemma och kör in ved till oss. De ska och hämta ett lass med ved ute i spiksborg också så då skulle de nog stanna förbi här en sväng när de ändå är i närheten. Annars så hade jag tänkt få lite plugg gjort nu när jag var här men i och med att Hugo vägrar somna så får vi väl se hur det går med det. Mammas lilla skruttunge när ska du lära dig att sova när du är så där trött?:)

Skulle ta och ringa Jennie också, det har jag tänkt hela veckan men det har inte funnits tid riktigt. De hade ju vunnit en budgivning på ett hus så jag måste ju höra hur det går med det.

Men först nu så gäller det att få Hugo att sova.

//Sofie

Inga kommentarer: