13 oktober 2009

Ledig dag i veckan

Today så kommer Maria förbi en sväng på lunch, ska bli trevligt:) Som vanligt så var det ett tag sedan sist vi sågs. Hugo sitter och leker i bara blöja nu. Jag har eldat så dant i pannan att det nästan bränns att lägga handen på elementet haha.

Ska försöka hinna plugga idag också. Blev lite si och så med det igår. Tyvärr visste jag inte om skrivningen innan hade jag gjort det så hade nog Hugo fått vara en stund på dagis idag. Men de blir alltid så sura om man kommer i sista stund och vill ändra något på dagisschemat så jag sket i det denna gången. Skönt för Hugo att få vara hemma lite också:)

Nu ska jag kika runt lite på andra bloggar, se om någon mer tagit sig tid att uppdatera på sin sida:-)

//Sofie

1 kommentar:

malin sa...

Gud jag tycker du är duktig som ens orkar skriva haha. Gud vad Hugo växer snabbt, helt sjukt! Men sötare och sötare bli han ; )