26 oktober 2009

Näsan i böckerna

Sitter och pluggar. Har ju min omskrivning imorgon så då gäller det! Pontus ska hämta Hugo på dagis så de borde vara hemma här snart. Är väldigt skönt när man får sitta i lugn och ro och göra lite skolarbete, det är sån stor skillnad mot när alla i familjen är hemma.

Pratade med Jennie igår. Hon och Erik kommer ner hit på onsdag för att gå på den där whiskeyprovningen som Pontus och Erik fick i julklapp av oss. Grejen var den att när vi bokade denna provning så sa de att det fanns flera datum att välja på. Yeah right, de hade ett datum i våras (som vi missade) och så nu en på hösten. Så det blev lite dumt men vi löser det ändå:P Jag och Jennie ska gå på bio undertiden de pimplar whiskey:)

De skulle även skriva kontrakt på sitt radhus idag också så jag hoppas det har gått bra! Förra gången så drog sig ju säljarna ut precis i sista sekund och skulle inte sälja huset.. Schysst! Men men hoppas som sagt det gått bra denna gången:)

Nu låter det som att en bil svängde upp på infarten. Bäst jag går och pussar på mina pojkar!

//Sofie

Inga kommentarer: