31 oktober 2009

Namngenerator

Gick in på denna sida och kollade vilka namn som skulle passa våra barn bäst utifrån Pontus och mitt namn.. Gissa vilka det blev? Elof om det skulle bli en pojke och Eleonora om det skulle bli en flicka. Nja inga namn jag skulle välja, vad datorn än säger haha:) Vad skulle era barn passa att få heta?

//Sofie

PS: Måste bara säga att det här är en såå Sofie och Jennie sida haha. Knäppa sidor där man ska fylla i en massa saker och vips så kommer det upp hur hela ens liv kommer bli, typ:)

4 kommentarer:

Hanna sa...

Haha! Jag gjorde det testet.

Åslög om det blir en flicka och Östen om det blir en pojke :D


Väldigt snygga namn måste jag säga..

Tina sa...

Germund om det blev en pojk..hmm aldrig hört det namnet så det kanske vore nått..
Filippa om det blev en flicka. Tycker inte om namnet! Tur att man inte måste döpa sina barn till de namnen som kommer upp där.

Noomi sa...

Ja nu har vi kört med nr 5 vanliga blöjor ist för UP&Go, o de har faktiskt funkat kanon.. som tur e!! Hur går de för er?

Men vad e de jag ser???? är du gravid??? GRATTIS I MASSOR!!!!!
Hur känns de???
Kramar

Hanna sa...

Hihi, ja..Jag ska nog skriva till Åslög på våran namnlista. Lite lagom coolt sådär :P


Kram.