08 oktober 2009

Snart är Pontus hemma igen!!

Bara en natt kvar och sen så får jag träffa min fästman igen:-) Gud så lång denna vecka har varit! Har inte träffat Pontus sedan tidigt i lördagsmorse, det känns i hjärtat. Men imorgonkväll så ska vi bara mysa!! Längtar så! Ska bara gå på en fyra timmar lektion först och därefter få min skrivning gjord och sen så:)

Idag så har vi varit en sväng i Boxholm efter dagis, pluggande och en massa ärenden. Hannah träffade jag också, vi gick på promenad i spöregn. Behöver jag säga att det inte var så kul? Men Poker tyckte det var superskoj så det är ju kul att ett sådant väder kan glädja någon. Efter att ha snackat en massa skit och spytt galla över HV71 så åkte jag till mamma och pappa och matade min son innan vi åkte hem igen. Men fy fasiken vad det regnade när jag körde hem! HErregud vilket oväder. Jag körde i typ 70 hela vägen hem om inte saktare... Möte en massa långtradare som näst intill såg ut att stå still haha. Men man ska ha respekt med sig när man är ute och kör i sådant väder. Nu ska jag läsa igenom mina pappren igen och sedan blir det faktiskt sängen. Det har tagit hårt på mina krafter de senaste nätterna när Hugo inte vill sova ordentligt. Han saknar nog sin pappa. Hoppas att det bara är det och att han kommer sova bättre sedan.

God Natt kära läsare see you tomorrow!

//Sofie

2 kommentarer:

Hannah sa...

Bitterfitta är helt klart dagens ord, haha =)

Fastern sa...

Hämtar lille bus imorgon, du får ringa när du är klar! Kram