27 oktober 2009

Jag hatar finnar!

Jag har fyra mega finnar i mitt ansikte just nu! De bara ploppar upp en efter en! Jag fattar inte. Jag brukar kunna få en max två finnar åtgången, jag brukar inte ens få finnar speciellt ofta. Men nu så har jag fyra röda stora finnar i mitt i ansiktet. Usch! Ena sitter mitt på läppen också så det är ju lagom skönt.

Annars så har jag varit och skrivit min omskrivning idag, hoppas att det gick vägen. Hugo fick umgås lite med Emelie undertiden. Jag hade ju satt upp honom som ledig idag för det skull både han och jag varit. Men sen fick jag ju göra den där omskrivningen så då körde det ihop sig lite men men det löste sig ju när Emelie ryckte ut och var barnvakt en liten stund. Var även inte en sväng på Åhléns och köpte present till Pontus morbror Putte som fyller år idag. Vi ska dit på födelsedagsfika senare ikväll nämligen.

Nu ska jag kika på alla andras bloggar, hoppas några har skrivit något nytt sen sist:)

//Sofie

1 kommentar:

Elin Bloggomkring sa...

Hej. Jag vet precis vad du menar. Sjukt jobbigt... Gå in på min blogg och läs om hudvård och hudproblem.

Gå in på www.spotlesscomeback.se och spela ett roligt spel också, det får dig att må bättre!

Ha det bra
/Elin