06 oktober 2009

Inbrottstjuvar

Är tydligen i farten här i trakterna fick jag reda på förut av en granne... Jag som är själv hemma och allt denna veckan, så typiskt. Jag kommer skita på mig så fort jag hör en bil sakta ner. Usch nu längtar jag ännu mer efter min älskade Pontus<3 Men som Pontus och jag pratade om en annan gång, att göra inbrott hos oss kulle ju vara en riktig nitlott..Vi har ju ingenting av värde. Tjock TV och en äldre dator. Några smycken av värde har vi inte förutom våra förlovningsringar men de har vi ju på oss:) Bara känslan av att någon främmande människa skulle ha rotat omkring i ens hem går knappt att föreställa sig... Usch och fy som sagt. Men som tur är har jag ju en vakthund och två tigrar till katter haha:-)

//Sofie

1 kommentar:

Evelina sa...

Ååå det måste va boxholmskan som satt sina spår ;)