10 oktober 2009

Jag sover djupt!

Pontus ringde precis och frågade om jag varit iväg något nu på morgonen, jag bara näe det har jag inte.. Då har visst Sandra varit här och både knackat på alla dörrarna och ringt hem utan att jag märkt det när jag somnade om igen efter att pojkarna åkt iväg. Haha Pontus har verkligen rätt i att jag sover djupt.. Det enda som väcker mig är Hugo. Jag kan vakna bara någon sekund innan jag hör hur Hugo börjar låta inne i sitt rum. När Poker var liten valp så sa han alltid till på natten när han var kissnödig och ville gå ut. Men jag vaknade bara om Pontus puttade ner mig från sängen... Pontus blev lite småsur när det hela tiden blev han som fick ta nattpassen men jag hörde ju aldrig när Poker ville ut! Helt otroligt egentligen då hundvalpar kan låta rätt högt om de bara vill.

Skumt det där. Ibland kan jag vakna av saker men oftast så sover jag som en stock när jag väl somnat:)

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag vet en sak till som du vaknar av, när vi sover i husvagnen och jag(som alltid sover överst) lyfter på min madrass så jag kan stirra på dig, då vaknar du rätt fort=) iakttagen;)