07 oktober 2009

Solig morgon

Ännu en orolig natt men idag sov Hugo till sju iallfall så lite utsövd känner jag mig. Fattar inte vad det är som är problemet för Hugo, han bara vaknar upp mitt i nätterna och skriker och går inte att få lugn! Jag har provat med allt men tillslut somnar han av utmattning. Tror han drömmer mardrömmar eller något liknande men det har ju skett flera nätter på rad...hoppas det blir bättre nu inatt.

Denna morgonen så har jag varit riktigt duktig. Jag har tvättat klart det som behövdes nere i tvättstugan. Jag har dammsugit hela huset och plockat i ordning på alla tusen saker som ligger överallt. Men som tur är har jag ju en så snäll son som går efter och drar fram allt igen:)

Nu är det dagis som gäller för Hugo och Flytteknik för mig.

Hörs senare.

//Sofie

Inga kommentarer: