30 oktober 2009

*Trumvirvel*

Hugo ska bli storebror!

Det har spridit sig lite smått har jag märkt så då är det ju lika bra att jag själv skriver det här:) Hugo ska bli storebror i vår, i april närmare bestämt. Har inte velat säga något till för många ännu då jag inte är så jättelångt gången, närmare bestämt 16 veckor. Men det var visst svårare att dölja det och inte berätta för allt och alla denna gången än vad det var med Hugo. Förmodligen så blir det en liten syster för jag har mått mer illa denna gången än vad jag gjorde förra. Eller rättare sagt jag mådde inget illa alls när jag väntade Hugo. Haha har ju ingen aning men om jag ska gissa så blir det på en syster, vore ju skoj då har vi ju en av varje:)

Mycket tankar som kommer och går så det kan bli en del bebisskrivande här framöver så ni vet om det.

//Sofie

11 kommentarer:

Hannah sa...

Hihi! Återigen: världens största grattiskram!

Elin sa...

Grattis grattis (igen;)

Ida sa...

Visste jag ju redan hehe ;) Även om det inte var meningen hihihi

Grattis ännu en gång!

Catrine sa...

Grattis, vad roligt =) Nea är ju bara en månad men jag vill redan bli gravid igen, det är så mysigt. Lär ju inte vara långt kvar innan du känner första rörelserna nu, om du inte redan gjort det! =D

Hanna sa...

STORT GRATTIS!!! Vad kul! =)

Massa kramar!

EmmaSandberg sa...

Grattis! :D

Jenny W sa...

Nämen oj, jättegrattis!! Gud så kul :D kramar!

malin sa...

Hej! Vad roligt! Grattis! hur känns det? var det planerat? kram

M A L I N ♥ sa...

Ah! Grattis, Sophie! Vad roligt!

Hoppas allt ar bra annars med er!

Kram Malin (kusin Ida) ;)

Tessan sa...

Grattis! Vad spännande med en till! Kramar

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Men ÅH Grattis!!!! Vad skoj!!! Stora kramar!