21 oktober 2009

Helt slut

Sitter här och ögonen går i kors... Jag är helt jävla slut! Vet inte varför men det har varit stressigt idag. Började imorse med dagislämning och förflyttningsteknik. Efter förflyttningstekniken så skyndade jag mig ut till bilen där Poker att och väntade. Tog en långpromenad med honom och sedan stressa iväg till Pontus mormor som lovat att bjuda på lunch. Efter alldeles för mycket raggmunk så skyndade jag och Poker oss iväg för att hämta Hugo på dagis och sen så åkte vi hem. Hugo hade bara sovit en halvtimme efter maten på dagis så då tänkte jag att han kunde somna en stund nu men icke. Han har legat inne i sin säng och sjungit och haft sig i över en timme men inte somnat. Så jag har en känsla av att det blir som alltid nu mer. Vid femtiden bryter han ihop av trötthet och vi får göra allt som står i vår makt för att lyckas hålla honom vaken iallfall till klockan sju. Skitunge. FÅr väl se om jag lyckas få honom att sova om en stund igen... Hugo och hans sovvanor asså, tror jag kan skriva en hel bok om det haha.

Igår så var Hannah och jag på Robbie Williams och det var superbra! Blev en heldel skitsnack innan det började för som vanligt tar det ju alltid lite längre tid sånt där. Men det höll på i över en och en halvtimme tror jag. Tyckte det var kul att få höra låtar från hans kommande album, längtar ännu mer tills det ska släppas! Men man kan ju inte riktigt jämnför det med att vara på plats live men det var helt okej ändå:-) Såklart det var ju Robbie:)

Nu ska jag verkligen försöka lägga upp lite bilder här på bloggen. Jag hann aldrig med det igår nämligen...

//Sofie

Inga kommentarer: