19 januari 2012

Alla dessa grejer

Alltid, alltid har jag en miljon saker och bära på. Till och från bilen, till och från jobb och dagis. Är det bara jag som har det så? Jag tänker på det varje gång. Det är alltid en massa grejer som ska med in och som ska med vart det nu är vi ska iväg.

Till exempel så idag hade jag med mig följande saker hem: Leahs ryggsäck, Hugos ryggsäck (de vill såklart INTE bära dem själva..), min handväska, påse med lunchlåda och extraskor i, barnens termobyxor (som de såklart inte ville ha på sig), matkasse och en till påse med ett par barnskor som var meningen att jag skulle ha sålt plus Hugos nalle och Leahs kanin. Lägg där till en hysterisk Leah som slitit av sig alla sina kläder i bilen och som jag får bära in. Också.

Kanske inte så konstigt att jag har ont i ryggen?

//Sofie 

Inga kommentarer: