31 januari 2012

Yoghurt och Nötter

Blev min frukost idag:) Bara Hugo och jag som är vakna. Som vanligt. Leah lär jag få väcka.

Barnen somnade tidigt igår men det var inte så konstigt. Gått från sju till halv fem på dagis. Är så glad för de slipper ha såna dagis dagar förjämnan. Usch då skulle mammas hjärta gråta. För när vi hämtar dem efter så långa pass på dagis så har vi ju bara den tråkiga tiden tillsammans här hemma. Sen är de så trötta så de går gärna och lägger sig tidigare också. Kanske inte så konstigt. Resulterar ju tyvärr i att man inte får så mycket tid tillsammans med dem. Men men det var en gång. Förhoppningsvis kommer de kunna gå relativt korta dagar på dagis även i fortsättningen.

Och den där tvätten hann jag ju såklart inte klart med igår..Illa. För Leah kommer leka loss bland alla kläder som en galning sen om jag inte hinner få bort det innan. Försöka lägga på ett kol:)

//Sofie

Inga kommentarer: