19 januari 2012

LCHF-KOST

Japp för att få lite mer inspiration till vad för olika sorter mat man kan äta om man vill undvika kolhydrater så bestämde jag mig för att kika runt på Internetbokhandlarna och se vad det finns för böcker i ämnet.


Den första boken som kom fram var (såklart) Katrin Zytomierskas bok. Varför inte tänkte jag. Jag har ju följt hennes blogg sen Leah (och Ringo) låg i magen så det kunde ju vara lite roligt. Även om jag inte alltid har samma åsikter som denna kvinna så kan hon ju LCHF.


Dock verkar inte boken vara så som jag trodde. Alldeles för mycket text om hur äckliga tjocka människor är och inte så mycket recept som jag hoppats på. Jaja ska läsa den helt och hållet och återkomma men av det jag ha läst och skummat igenom så verkar boken vara uppbyggd mycket så. Men som sagt. Jag har ju inte läst hela boken än.


//Sofie


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer: