10 januari 2012

Det går i ett HELA tiden...

Hemma.

Gjort idag då som gör att jag kommer hem så sent? Hmm jag har jobbat, hämtat barnen på dagis, besökt Pontus mormor, träffat Linus (och Sandra kanske jag ska skriva också:), gått långpromenad med Poker, handlat ryggsäck till Leah, dammsugit golven och  ja..Det var nog det.

Nu är Pontus iväg och tränar skidor. Sen skulle han till Jocke och kolla på hockey. Jag och barnen ska underhålla oss med att fortsätta städa av lite här hemma. Dammsugit här nere har jag gjort men ska ta där uppe också och gärna hinna med badrummen samt tvätten i källaren. Som sagt det finns ju något att göra HELA tiden.

Skulle vilja hinna med och sitta och pyssla med Hugo och Leahs album men det tror jag inte jag hinner göra ikväll. Kanske blir att spara det tills imorgon...

//Sofie

Inga kommentarer: